- Menu BIP
- Nabór na wolne stanowiska
Ogłaszenie o konkursie ofert na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych w Ośrodku Pomocy Społecznej od dnia 1 kwietnia 2015r.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Izbicku
ogłasza konkurs ofert na stanowisko
Referenta ds. świadczeń rodzinnych
w Ośrodku Pomocy Społecznej
od dnia 1 kwietnia 2015r.
Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta ds. świadczeń rodzinnych
- wykształcenie wyższe
Wymagania dodatkowe:
- minimum pół roczny okres pracy w jednostce samorządowej lub w ośrodku pomocy społecznej
- bardzo dobra znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy społecznej i ustawy o finansach publicznych
- bardzo dobra znajomość programu SYGNITY w zakresie świadczeń rodzinnych
- znajomość ustawy o funduszu alimentacyjnym
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność współpracy w zespole,
- dyspozycyjność,
- odpowiedzialność,
- kreatywność
- stan zdrowia pozwalający na pracę na w/w stanowisku.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, Kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej, rzeczowego wykazu akt, instrukcji archiwalnej i innych przepisów.
- przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych
- rozpatrywanie wniosków zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
- prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń oraz metryki spraw,
- udzielanie informacji o uprawnieniach oraz pomocy przy załatwianiu spraw o świadczenia rodzinne.
- sporządzanie list wypłat przyznanych świadczeń,
- prowadzenie dokumentacji realizowanych zadań,
- opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw,
- planowanie potrzeb w zakresie świadczeń rodzinnych
- ustalenie zapotrzebowania na środki masowe na realizację świadczeń rodzinnych,
- współpraca z innymi pracownikami oraz instytucjami,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących pobranych świadczeń,
- prowadzenie postępowań w sprawie nienależnie pobranych świadczeń,
- prawidłowe prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt.
- wykonywanie innych poleceń Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej wynikających z zadań i regulaminu organizacyjnego
- zastępowanie pracownika ds. funduszu alimentacyjnego podczas jego nieobecności
- przy wykonywaniu zadań pracownik jest obowiązana:
- kierować się zasadami etyki zawodowej,
- udzielać osobom pełnej informacji o przysługujących im świadczeniach.
- zachować w tajemnicy informacje uzyskane w toku czynności zawodowych, a także po ustaniu zatrudnienia, chyba, że działa to przeciwko dobru osoby lub rodziny,
- do podnoszenia swoich kwalifikacji.
Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokumenty poświadczające wykształcenie ( kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów ),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
f) podpisane oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności, o stanie zdrowia,
g) inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
h) kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2),
i) zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
j) kserokopia prawa jazdy.
Oferty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem "Konkurs na stanowisko Referenta ds. Świadczeń rodzinnych” do dnia 24 marca 2015r. w sekretariacie Urzędu Gminy Izbicko do godz. 15,30
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.izbicko.pl) oraz na tablicy informacyjnej Ośrodka Pomocy Społecznej w Izbicku przy ul Powstańców Śl. 12
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz.1182 z póz. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopad 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 poz. 1202 z póź. zm.)”.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Izbicku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
Brygida Pytel
Ogłoszenie o konkursie ofert na stanowisko Referenta ds. świadczeń rodzinnych.pdf (45,75KB)
Zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Ośrodku Pomocy Społecznej w Izbicku.pdf (24,00KB)
Regulamin naboru na wolne stanowiska w OPS w Izbicku.pdf (68,28KB)
Zarządzenie w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (25,03KB)