- Menu BIP
- Nabór na wolne stanowiska
Konkurs na stanowisko Radcy Prawnego na ½ etatu w Urzędzie Gminy w Izbicku
Informacja o wynikach naboru na stanowisko Radcy Prawnego w Urzędzie Gminy w Izbicku.pdf (207,82KB)
______________________________________________________________________________________________________________________
Wójt Gminy w Izbicku
ogłasza konkurs ofert na stanowisko
Radcy Prawnego na ½ etatu
w Urzędzie Gminy w Izbicku
od dnia 1 marca 2023
- Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Radcy Prawnego
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
- wykształcenie wyższe prawnicze
- posiadanie uprawnień do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1166 ze zm.) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r. – Prawo o adwokaturze (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1184 ze zm.) w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata, lub działanie jako prawnik zagraniczny w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz.U z 2020 r. poz. 823),
- posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego,
- biegła znajomość przepisów i aktualnego orzecznictwa w szczególności z zakresu prawa administracyjnego, cywilnego, prawa pracy, prawa oświatowego, Karty Nauczyciela, ustawy o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami oraz uregulowań dotyczących zamówień publicznych,
- minimum pięcioletni okres pracy w jednostce samorządowej
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office;
- znajomość prawniczych programów komputerowych;
- dyspozycyjność
- bardzo dobra znajomość ustaw związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność współpracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- kreatywność,
- stan zdrowia pozwalający na pracę na w/w stanowisku.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współpraca z pracownikami Urzędu przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami umów i porozumień zawieranych przez Gminę Izbicko;
- wydawanie opinii prawnych na wniosek wójta i podległych mu pracowników;
- współpraca z pracownikami Urzędu przy opracowywaniu i opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów uchwał i zarządzeń;
- opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami projektów decyzji administracyjnych i uzgodnień, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Wójta;
- świadczenie porad prawnych w sprawach związanych z realizacją ustawowych zadań gminy, o które będą się zwracać pracownicy urzędu;
- wydawanie opinii prawnych w zakresie spraw przypisanych poszczególnym stanowiskom urzędniczym
- opiniowanie w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami dokumentów wewnętrznych Urzędu: regulaminów i instrukcji;
- prowadzenie dokumentacji obsługi prawnej w zakresie powierzonych spraw;
- informowanie pracowników Urzędu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Izbicku na I piętrze,
- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Wymiar czasu pracy – pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; termin zatrudnienia od 1 marca 2023r
- Praca na stanowisku wymaga:
a. samodzielności,
b. umiejętności podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
c. efektywności w działaniu,
d. obowiązkowości,
e. odpowiedzialności, rzetelności, staranności i dokładności,
f. umiejętności radzenia sobie ze stresem,
g. komunikatywności, zdolności interpersonalnych,
h. umiejętności pracy
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Izbicku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów),
- kserokopie świadectw pracy,
- kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
- podpisane oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności, o stanie zdrowia, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1165 ze zm.) lub ustawy z dnia 26 maja 1982 r. – Prawo o adwokaturze (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1184 ze zm.) w postaci tytułu zawodowego radcy prawnego albo adwokata, lub działa jako prawnik zagraniczny w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (tj. Dz.U z 2020 r. poz. 823),
- zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadanym prawa jazdy.
VII. Postanowienia końcowe:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron;
oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie niebędą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy; - Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP gminy Izbicko (www.bip.izbicko.pl ) a także na tablicy ogłoszeń w urzędzie;
- kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, wydane przez lekarza medycyny pracy;
- złożone dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do zawarcia umowy, będą do odbioru w sekretariacie urzędu w ciągu 21 dni od zakończeniu naboru. Nieodebrane dokumenty będą odsyłane.
- dodatkowych informacji o naborze udziela sekretarz gminy, pokój nr 8, telefon 77 4617221 .
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.izbicko.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Izbicku przy ul Powstańców Śl. 12.
Oferty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Gminy w Izbicku” do dnia 13 lutego 2023r. w sekretariacie Urzędu Gminy Izbicko ul. Powstańców Śl. 12 do godz. 14.00
Wójt Gminy
Brygida Pytel
Załączniki:
Załącznik nr 1: Klauzula informacyjna
Informacja zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej Rozporządzeniem.
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Izbicko z siedzibą w Urzędzie Gminy w Izbicku ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko.
- Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres email: , telefonicznie pod numerem , lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez telefon komórkowy .
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Izbicku.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osoby ubiegającej się o wolne stanowisko urzędnicze jest Artykuł 6 ust. 1 lit. c), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie przez Pana/Panią innych danych, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. W tym przypadku podstawą prawną przetwarzania danych będzie Art.6 ust.1 lit. a), a w przypadku danych szczególnej kategorii Art. 9 ust.2 lit. a) w/w Rozporządzenia.
- W każdym czasie wyrażona zgoda na przetwarzanie Pani/Pana danych może być cofnięta. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć pisząc na adres e-mail, lub adres siedziby Administratora.
- Dane mogą zostać udostępnione podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora (w szczególności usługi IT, prawne). Odbiorcami mogą być także podmioty działające w oparciu o przepisy prawa. W każdym przypadku udostępnienia lub powierzenia danych takim podmiotom Administrator zapewnia, że odbywa się ono zgodnie z prawem.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe zawarte w dokumentacji naboru, będą przechowywane przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt prowadzonym przez Administratora i zostaną usunięte do 30 dni, licząc od zakończenia publikacji wyników naboru na BIP. W przypadku osoby zakwalifikowanej do pracy, dane będą przechowywane do momentu nawiązania stosunku pracy. Po upływie tego okresu dane osobowe zostaną usunięte lub poddane anonimizacji, tj. zostaną przetworzone w taki sposób, aby nie było możliwe powiązanie ich z żadną osobą.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Warszawa, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa).
- Podanie danych osobowych wynikających z art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks Pracy, oraz Art. 6, Art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pana/Panią innych danych osobowych, jest dobrowolne.
- Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.izbicko.pl) oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie gminy w Izbicku przy ul Powstańców Śl. 12
Dane osobowe - to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizyczne
Zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska w Urzędzie Gminy w Izbicku oraz w jednostkach organizacyjnych gminy.pdf (187,36KB)
Regulamin naboru na wolne stanowisko.pdf (470,75KB)
Zarządzenie w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej.pdf (193,73KB)