- Menu BIP
- Nabór na wolne stanowiska
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. dróg gminnych i gospodarki wodnej w Urzędzie Gminy w Izbicku
Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze.pdf (106,79KB)
Wójt Gminy Izbicko
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. dróg gminnych i gospodarki wodnej w
Urzędzie Gminy w Izbicku
- Wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo polskie
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków inspektora ds. dróg gminnych i gospodarki wodnej w Urzędzie Gminy w Izbicku
- cieszy się nieposzlakowaną opinią
- wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe budowlane lub drogowe
- wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej, ustawy o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych,
- posiada minimum 5 lat stażu pracy w administracji samorządowej na stanowiskach związanych z tematyką naboru
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych,
- doświadczenie w zakresie obsługi klientów,
- Wymagania dodatkowe:
- dyspozycyjność, komunikatywność,
- predyspozycje i zdolności organizatorskie,
- zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji;
- zaangażowanie, kreatywność i punktualność;
- dokładność, samodzielność, wysoka kultura osobista;
- znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych;
- prawo jazdy kat. B, możliwość użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zarządzanie siecią dróg gminnych;
- Prowadzenie ewidencji dróg gminnych i obiektów mostowych,
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg gminnych, chodników, obiektów mostowych, oznakowania pionowego i poziomego, transportu publicznego zgodnie z przepisami, w tym ustawą o drogach publicznych,
- Prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym i infrastrukturą transportową na terenie gminy;
- Zatwierdzanie i opiniowanie czasowych oraz stałych organizacji ruchu;
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą komunikacyjną inwestycji przyległych do dróg gminnych,
- Prowadzenie postępowań w sprawie uzgodnienia lokalizacji zjazdu,
- Prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego, w tym ewidencja zgłoszeń i kontrola stanu prac odtworzeniowych,
- Wydawanie zezwoleń, zaświadczeń zarządcy drogi w sprawach związanych z zarządzaniem ruchem, przejazdami ponadnormatywnymi,
- Kontrolowanie i odbiór prac utrzymaniowych w pasie drogowym;
- Przeprowadzanie przeglądów stanu technicznego dróg;
- Prowadzenie ewidencji i ich aktualizacja w zakresie:
-dokumentacji technicznej,
- środków trwałych przyjętych na stan referatu,
- protokołów przekazania do eksploatacji,
- inwentaryzacji, - Przygotowywanie dokumentów i udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w ramach prowadzonych spraw,
- Współudział w opracowywaniu planów finansowo-rzeczowych w ramach prowadzonych spraw,
- Weryfikacja dokumentów finansowych pod względem merytorycznym i rachunkowym w ramach wykonywanych zadań,
- Przygotowywanie oraz nadzorowanie wykonania planu zimowego utrzymania dróg gminnych;
- Prowadzenie bieżącej oceny oznakowania dróg gminnych oraz zgłaszanie wniosków w sprawach sposobu ich oznakowania
- Sporządzanie sprawozdań rocznych SG – 01 dział – drogi i obiekty mostowe
- Remonty cząstkowe dróg
- Nadzór nad oświetleniem ulicznym; eksploatacja, zgłaszanie i nadzór nad usuwaniem awarii
- Gospodarka wodami: zlecanie i nadzór nad konserwacją rowów melioracyjnych; pozwolenia wodnoprawne
- Przygotowanie oraz nadzór nad realizację inwestycji z zakresu dróg gminnych i oświetlania ulicznego
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- Praca administracyjno – biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Izbicku na I piętrze,
- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Wymiar czasu pracy – pełny etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony;
- Praca na stanowisku wymaga:
a. samodzielności,
b. umiejętności podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
c. efektywności w działaniu,
d. obowiązkowości,
e. odpowiedzialności, rzetelności, staranności i dokładności,
f. umiejętności radzenia sobie ze stresem,
g. komunikatywności, zdolności interpersonalnych,
h. umiejętności pracy w zespole.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie ( kserokopie dyplomów, świadectw lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów, posiadanych kwalifikacjach),
- kserokopie świadectw pracy,
- kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem,
- podpisane oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności, o stanie zdrowia,
- inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności
( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje),
- zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
- oświadczenie o posiadanym prawa jazdy.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Izbickuw rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
VII. Postanowienia końcowe:
- złożenie oferty nie powoduje żadnych zobowiązań wobec stron;
oferty niekompletne lub które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy; - Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
- lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP gminy Izbicko (www.bip.izbicko.pl ) a także na tablicy ogłoszeń w urzędzie;
- kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć, najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę, oryginał ważnego zaświadczenia zawierającego informację o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe z Krajowego Rejestru Karnego oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, wydane przez lekarza medycyny pracy;
- złożone dokumenty osób, które nie zostaną zaproszone do zawarcia umowy, będą do odbioru w sekretariacie urzędu w ciągu 21 dni od zakończeniu naboru. Urząd nie będzie odsyłał złożonych dokumentów. Dokumenty nie odebrane zostaną zniszczone.
- dodatkowych informacji o naborze udziela sekretarz gminy, pokój nr 8, telefon 77 4617221 .
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.izbicko.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Izbicku przy ul Powstańców Śl. 12.
Oferty konkursowe należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem „Konkurs na stanowisko inspektora ds. dróg gminnych i gospodarki wodnej” do dnia 14 listopada 2023r. w sekretariacie Urzędu Gminy Izbicko ul. Powstańców Śl. 12 do godz. 14.00
Wójt Gminy
Brygida Pytel
Załączniki:
Załącznik nr 1: Klauzula informacyjna
Załącznik nr 1
Informacja zgodna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej Rozporządzeniem.
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Izbicko z siedzibą w Urzędzie Gminy w Izbicku ul. Powstańców Śląskich 12, 47-180 Izbicko.
- Z Administratorem można skontaktować się poprzez adres email: , telefonicznie pod numerem , lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
- Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez telefon komórkowy .
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Izbicku.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osoby ubiegającej się o wolne stanowisko urzędnicze jest Artykuł 6 ust. 1 lit. c), Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie przez Pana/Panią innych danych, w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. W tym przypadku podstawą prawną przetwarzania danych będzie Art.6 ust.1 lit. a), a w przypadku danych szczególnej kategorii Art. 9 ust.2 lit. a) w/w Rozporządzenia.
- W każdym czasie wyrażona zgoda na przetwarzanie Pani/Pana danych może być cofnięta. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Zgodę można cofnąć pisząc na adres e-mail, lub adres siedziby Administratora.
- Dane mogą zostać udostępnione podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora (w szczególności usługi IT, prawne). Odbiorcami mogą być także podmioty działające w oparciu o przepisy prawa. W każdym przypadku udostępnienia lub powierzenia danych takim podmiotom Administrator zapewnia, że odbywa się ono zgodnie z prawem.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe zawarte w dokumentacji naboru, będą przechowywane przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt prowadzonym przez Administratora i zostaną usunięte do 30 dni, licząc od zakończenia publikacji wyników naboru na BIP. W przypadku osoby zakwalifikowanej do pracy, dane będą przechowywane do momentu nawiązania stosunku pracy.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Warszawa, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa).
- Podanie danych osobowych wynikających z art. 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks Pracy, oraz Art. 6, Art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pana/Panią innych danych osobowych, jest dobrowolne.
- Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.izbicko.pl) oraz na tablicy informacyjnej w urzędzie gminy w Izbicku przy ul Powstańców Śl. 12
Dane osobowe - to wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizyczne
Zarządzenie Wójta Gminy Izbicko w sprawie powołanie komisji rekrutacyjnej.pdf (193,73KB)